آهای تو که اینهمه دوری از من

آهای تو که اینهمه دوری از من

 

این روزا در حال عبوری از من

 

آهای تو که فکر می کنی سوزوندی

 

دار و ندارمو با دوری از من

 

طاقت نداری ببینی،می دونم

 

اینهمه طاقت و صبوری از من

 

ستاره ها می گن پشیمون شدی

 

می خوای بگی که غرق نوری از من

 

فکر نکنم بشه با صد تا دریا

 

اینهمه نفرتو بشوری از من

 

نمی دونم می خوای با قلب سنگی

 

دل ببری بازم چه جوری از من

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
De Los Rios یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:30 ق.ظ

ممنون ... من هم در جواب این لطف، لینکتون می کنم.
از دست من همین بر میاد.

De Los Rios یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:30 ق.ظ http://since1989.blogsky.com

ممنون ... من هم در جواب لطفت، لینکت می کنم.
از دست من همین بر میاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد